Directe al paladar | |||
Objectius: · Conèixer de primera mà el plat típic d’Antequera · Assolir els hàbits de salut i higiene personal · Treballar de manera cooperativa | A qui va dirigida: Cicle Superior | Lloc: Aula | |
Durada: una sessió | |||
Material: · Batedora · 2 vols · Ganivets · Diaris Ingredients: · 2 tomàquets madurs · 2 pebrots vermells · 2 dents d’all · 3 llesques de pa dur · 2 culleres de vinagre · 1 cullerada d’oli d’oliva · Sal · Aigua · Tonyina, ou dur o pernil salat | |||
Competència: · Comunicativa lingüística i audiovisual · Tractament de la informació i competència digital · Competència d’aprendre a aprendre | |||
Àrea de desenvolupament: · Matemàtiques · Informàtica · Llengua castellana | |||
Desenvolupament de l´activitat: Aquesta activitat consisteix en realitzar un taller de cuina i elaborar la nostra pròpia porra. Per fer-ho seguirem les ordres de l’Elisa: http://www.youtube.com/watch?v=d5QEL2INThA Tot seguit ens distribuirem per l’aula en grups de 4. Quan tots els grups estiguin situats, cobriran les taules de treball amb diaris, i el mestre/-a els hi donarà els ingredients que necessitaran. El procés d’elaboració consta de les següents fases:
| |||
Avaluació: A l’hora d’avaluar el treball realitzat es tindrà en compte el procés, més que no pas el resultat. També es tindrà en compte la iniciativa i la participació tant individual com a nivell de grup. I finalment es valorarà la capacitat de creació en el decorat final. | |||
Altres aspectes a destacar: La batedora i els ganivets s’usaran amb l’ajuda del tutor/-a. |
Activitat 3
Subscriure's a:
Missatges (Atom)